Чакането в КАТ се е превърнало в бизнес, твърди наша зрителка. Полина Митева разказа пред наш екип за трудностите, с които се е сблъскала, докато плаща наказателния си акт.

Полина Митева признава, че не е сред най-изрядните шофьори. След последното вдигане на колата с "паяк" и поредния наказателен акт, жената решава да плати глобите си в столичния КАТ.

"Първо ми направи впечатление, тези заграждения, които не става ясно за какво са, на къде отиват...Тук трябва или да си знаеш, или да идваш с някой, който вече е идвал по този път, за да ти казва какво да правиш", сподели жената.

Полина живее в центъра на София. Използва личния си автомобил постоянно. Така е и преди седмица, когато решава са изчисти административните си наказания.

"Попитах там на павилиона, където предполагах, че са компетентни, къде мога да паркирам, и те най-нагло ми отговориха: Ами трябва пеша да идвате. Знаете ли колко хора, излизайки от мястото за плащане на глоби, се оказва, че автомобилите им пък са вдигнати с паяк".

Когато най-после успява да паркира, Полина продължава похода си към гишетата за работа с клиенти в "Пътна полиция".

"След това тръгваш към чакалнята, която представлява един огромен салон, със стотици хора вътре, в абсолютно нездравословна атмосфера", разказва Полина Митева.

Въпреки че не може да го докаже, жената твърди, че ранобудни граждани взимат билети за ред веднага след отварянето на приемната и по-късно ги продават на изнервените от чакане шофьори.

"Прекарваш там неизвестен брой часове, за което трябва да си вземеш отпуск, ако не успееш същият ден да си платиш глобата, защото може да се окаже, че имаш видео наблюдение и трябва да отидеш на друго гише. Не смятам, че това е цивилизовано, защото в крайна сметка техните приходи идват точно от глобите на КАТ", категорична е Полина Митева.

От отдел "Пътна полиция" на Столичната дирекция "Полиция" отказаха коментар по случая.

 

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето