Тя е комуникатор по професия и следва принципа комуникациите между хората и бизнеса да бъдат искрени и открити. Вярва, че зад успешния имидж стои преди всичко диалогичност, а репутацията има нужда от постоянна грижа.
Нейната житейска философия е да бъде истинска във всичко, което прави. Щастлива е, че може да предаде знанията и опита си на млади таланти, което приема като лична мисия. Иска да запали искрата у тях така, както някога се е случило с нея, защото вярва, че те са движещата сила днес.
В епизод 23 на рубриката „Жените на България“ специален гост е вдъхновяващата Катя Димитрова, съосновател и управляващ партньор на комуникационната група Interpartners.
Била е само на 23, когато навлиза в рекламния свят. В онези години, преди цели три десетилетия, рекламата е била екзотика и е изглеждала по-скоро като забавление.
За Катя събитията се подреждат случайно, но продължават и до днес, когато бизнесът е претърпял сериозни трансформации, а тя е все така на върха в бранша.
„Детската ми мечта беше съвсем различна. Израснала съм с две баби учителки. Мечтаех да бъда като тях, но скоро се замислих, че това, което правя днес, да предавам опит и знания, е близко до учителската професия“, споделя Катя.
Усещаме страстта към работата й, докато ни разказва. Тя обича професията си и успява да зарази околните с ентусиазма, който има.
„Живеем в изключително динамично време и в нашата сфера утре се случва днес“, казва Катя.
Тайната на пламъчето е в това да предадеш нататък, но хората са тези, които изграждат всичко. Те трябва да бъдат открити в отношенията с партньорите си, което остава в основата на устойчивия бизнес модел. Пазарът се е променил съществено през годините и комуникаторите вече имат своята значима роля в него.
„Предизвикателство е да поддържаш успешен имидж“, казва Катя. До неотдавна „имиджмейкинг“ беше понятие с леко негативна конотация и се отнасяше към нещо изкуствено направено, нагласено, разкрасено. Днес се цени имиджът, било то на личност или компания, който е искрен и истински.
„Репутацията е най-големият актив за бизнеса и тя трябва да се поддържа постоянно.“