Тя може да обърне целия свят, ако иска да постигне нещо. И вярва, че една жена твори най-добре, когато се ядоса. Така създава и бизнеса си, който във времето се превръща в хоби. Умее да се забавлява и за нея на първо място винаги стои идеята.
Представяме ви Силвия Павлова – жената, която води битки с петролните продукти и винаги е готова да започне отначало. Жената – основател на компанията за биокозметика “Wooden Spoon”. Силвия е специален гост в епизод 25 от рубриката ни „Жените на България“.
„Едно време баща ми казваше така: Никога не слагай пред себе си парите и успеха. Слагай идеята пред себе си. Защото ако сложиш парите и успеха, те ще те препънат“, сподели ни Силвия, която ни покани в дома си, за да ни разкаже историята на своя успех.
Тази дама обича новите начинания, но също толкова обича и да се радва на живота. В свободното си време пътува и е страстен кулинар, който готви за двете си вечно гладни момчета.
„За да можеш да си истински себе си, за да твориш без стрес и притеснение, трябва, когато имаш някакво предизвикателство, просто да го оставиш на страна. Човек никога не трябва да се предава“, споделя Силвия.
Като студентка тя има възможност всеки семестър да учи в различен университет и така успява да усети живота във Франция, САЩ, Мексико, Китай, Виетнам и Хон Конг. По време на пътешествията си се среща с различни жени, които й предават безценни уроци за семейството, традициите, а също и за тайните на красотата. Така се събужда страстта й към кулинарията и козметиката.
„За ужас дори на майка ми, откакто се помня, аз никога не съм била суетна“, разкрива ни през смях Силвия.
Когато обаче се раждат децата й, прави всичко, за да намери подходящата козметика за тях. Оказва се, че на пазара липсват продукти, които отговарят на представите й. Тогава се ражда идеята да създаде нещо, в което вярва истински и то да бъде достъпно до всички майки, които търсят чисти продукти за семейството си. Силвия яхва вълната във времето, в което натуралните козметични продукти не са били масови, и създава бранда Wooden Spoon.
„Нямам абсолютно никаква идея как се наложихме на пазара. Ние през цялото време сме се забавлявали. И си казахме така: Изграждаме една чисто нова ценностна система, в която вярваме и тя нищо общо с това, което са ни учили в училище и в обществото. Правим го така, че на нас да ни е хубаво“, връща се назад към 2018 г. тя.