Андреас Лубиц, вторият пилот на фаталния самолет на Germanwings, който катастрофира във Френските Алпи, е тренирал контролирано снижаване по време на предишен полет, съобщи Би Би Си.

В деня на фаталната самолетна катастрофа, убила 150 души, Андреас Лубиц се е упражнявал по време на друг полет.

Според разселдващите органи, Лубиц е пилотирал самолета и в двете посоки, като на отиване от Дюселдорф до Барселона го е снижавал в продължение на няколко минути без да има ясна причина за това.

Докато капитанът е бил извън кабинета, вторият пилот е задал няколко корекции на автопилота, сред които - и такива за най-ниската възможна полетна височина (около 30 метра над земята). Един път е зададена и най-голямата възможна.

За четирите минути, през които Лубиц е бил сам, машината е загубила около 3000 метра височина.

Към момента не е ясно как капитанът и диспечерите не са забелязали, че самолетът е много по-ниско от препоръчаното.

Фаталната катастрофа става часове по-късно.

Андреас Лубиц остава главен заподозрян за самолетната катастрофа със самолет на Germanwings, в която загинаха 150 души.

  • Антидепресанти и сънотворни в кръвта на пилота, убил 150 души
  • Франция започна независимо разследване на катастрофата в Алпите
  • Андреас Лубиц е търсел смъртоносни лекарства в интернет
  • Германия почете паметта на жертвите от самолетната катастрофа в Алпите
  • Авиоексперт: Хакер е разбил самолета в Алпите
  • Нови кадри от разчистването на останките от самолета на Germanwings
  • Една различна теория за авиокатастрофата във Франция
  • Франция спира издирването на телата на жертвите от самолетната катастрофа
  • Трудностите пред спасителите, събиращи части от разбилия се самолет (ВИДЕО)
  • Втората черна кутия потвърди: Андреас Лубиц съзнателно е разбил самолета