Един от браншовете засегнати тежко от кризата, свързана с коронавируса, е таксиметровият превоз. В Пловдив се забелязва драстичен спад на дневния оборот и масов отказ на таксиметрови шофьори да работят.

Борис Пройчев е таксиметров шофьор в Пловдив от 14 години. За 2 седмици животът и начинът му на работа се променят драстично. По думите му сегашната икономическа криза няма аналог.

"Ако преди сме правили по 25 до 30 курса, сега правим на ден по 6-7, максимум по 8 курса. Много падна работата. Много от колегите се отказаха. Спря работа, от 160-170 коли в момента работим по 60 коли. Работата е до 19 ч., след което много малко колеги остават... и до към 12 ч. И след това почти няма работа. Даже и клиенти се оплакват, че не могат да си намерят кола не само при нас, говорим за всички фирми в града", споделя Борис.

Работата в такисиметров автомобил е трудна, тъй като шофьорът трябва да се справя със страховете си да работи на място, където социалната дистанция е невъзможна.

Работата в такси е вид всекидневна социологическа анкета, тъй като клиентите обикновено с охота споделят страховете и болките си, докато пътуват към адрес.

  • Тестовете за COVID: В България са доста по-скъпи от други страни в ЕС
  • Започва имунизацията за COVID-19 за есенно-зимния сезон
  • МЗ предлага: Заразените с COVID-19 да останат вкъщи 14 дни, а контактните – 10 дни
  • 442 са новите случаи на COVID-19 за денонощие у нас
  • Има или няма карантина за учениците при болен от COVID-19?
  • COVID-19 и ваксините: 14-дневната заболеваемост продължава да се покачва
  • Скок на заболелите от COVID-19 и грип у нас
  • Ръст на заразените с COVID-19: Над 3200 души се ваксинираха за последните три дни
  • Ваксинация срещу COVID-19: МЗ осигурява 1,3 милиона ваксини на Рfizer/Biontech
  • Без карантина за коронавирус: Здравните власти предлагат отпадането на задължителната изолация