„Софийска вода“ прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация, съобщават от пресцентъра на компанията.

В съгласие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти заради разпространението на коронавирус COVID-19, компанията спира посещенията на служителите и подизпълнителите си в домовете на клиенти.

След отмяна на извънредната ситуация „Софийска вода“ ще уведоми всички клиенти за новите дати за отчитане на водомери на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта на компанията или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.

Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“  ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.

В помощ на своите клиенти, от 16 март 2020 г. до 16 април 2020 дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията.  За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център.

  • МЗ предлага: Заразените с COVID-19 да останат вкъщи 14 дни, а контактните – 10 дни
  • 442 са новите случаи на COVID-19 за денонощие у нас
  • Има или няма карантина за учениците при болен от COVID-19?
  • COVID-19 и ваксините: 14-дневната заболеваемост продължава да се покачва
  • Скок на заболелите от COVID-19 и грип у нас
  • Ръст на заразените с COVID-19: Над 3200 души се ваксинираха за последните три дни
  • Ваксинация срещу COVID-19: МЗ осигурява 1,3 милиона ваксини на Рfizer/Biontech
  • Без карантина за коронавирус: Здравните власти предлагат отпадането на задължителната изолация
  • Близо 3 млн. COVID тестове са останали неизползвани в училищата
  • У нас за първи път установиха варианта XBB.1.5 на COVID-19