От 1 юли bTV е с нова визуална идентичност по случай 25-годишнвия рожден ден на телевизията.

В продължение на 25 години bTV се утвърждава като достоверен източник на новини, публицистика и развлекателно съдържание – със социална ангажираност и предавания, насочени към цялото семейство и обществото.

Четвърт век по-късно bTV е сред водещите медийни брандове в България.
За да отбележи този значим момент в своето развитие, медийната група представя от днес нова визуална идентичност на основния си канал bTV и редизайн на основното лого.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Повече цвят имаме, повече настроение, повече динамика и в известна степен графичната част винаги следва съдържанието – няма как съдържанието да се различава от опаковката. През последните 2 години bTV видимо промени съдържанието – нови предавания, нови лица, нова динамика, и освежаването на опаковката е естествена стъпка по отношение на общата визия, която има телевизията“, каза в предаването „Тази сутрин“ Жанета Дядовска-Соколова, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.

„При изработването на графичната визия на една телевизия процесът е доста по-различен, ако го сравним с почти всеки друг подобен проект, защото аудитория е огромна, тя има своите очаквания“, коментира Павел Павлов, дизайн директор fourplus studio.

Гледайте целия разговор във видеото!

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK