От 1 юли bTV е с нова визуална идентичност по случай 25-годишнвия рожден ден на телевизията.
В продължение на 25 години bTV се утвърждава като достоверен източник на новини, публицистика и развлекателно съдържание – със социална ангажираност и предавания, насочени към цялото семейство и обществото.
Четвърт век по-късно bTV е сред водещите медийни брандове в България.
За да отбележи този значим момент в своето развитие, медийната група представя от днес нова визуална идентичност на основния си канал bTV и редизайн на основното лого.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
„Повече цвят имаме, повече настроение, повече динамика и в известна степен графичната част винаги следва съдържанието – няма как съдържанието да се различава от опаковката. През последните 2 години bTV видимо промени съдържанието – нови предавания, нови лица, нова динамика, и освежаването на опаковката е естествена стъпка по отношение на общата визия, която има телевизията“, каза в предаването „Тази сутрин“ Жанета Дядовска-Соколова, директор „Маркетинг и корпоративни комуникации“ на bTV Media Group.
„При изработването на графичната визия на една телевизия процесът е доста по-различен, ако го сравним с почти всеки друг подобен проект, защото аудитория е огромна, тя има своите очаквания“, коментира Павел Павлов, дизайн директор fourplus studio.
Гледайте целия разговор във видеото!
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK
Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK