Агенция "Пътна инфраструктура" е информирала регионалния министър за състоянието на всички тунели у нас, но докладът не беше оповестен публично. Междувременно инженери твърдят, че демонтирането на конструкцията в тунел "Ечемишка" ще попречи да се установят причините за трагичния инцидент.

„Възможна е версията която се тиражира в момента – немарливост, никой не е видял, не е гледано нищо. Силна корозия, пада конструкцията, убива жена. Възможна версия е минава извънгабаритен товар, къса… Трета версия: дали някой не е решил нарочно да направи някаква диверсия”, посочи инж. Юлиан Инджов.

Кой е виновен?

Каква е причината за нелепата смърт на Елена ще стане ясно идвите дни, когато станат готови експертизите по случая. Факт е, обаче, че Агенция „Пътна инфраструктура” е осъждана 4 пъти през последните години за подобни инциденти в злополучния тунел. При тях, институцията се е опитвала дори да прехвърля вината върху пострадалите.

Такъв е случаят от 2010 година. bTV разполага със съдебното дело, по което юрисконсултите на АПИ са поискали потърпевшите да покрият разходите по делото.

Делото е завършило едва миналата година, в полза на пострадалите. Те обаче не са получили изпълнителния лист и до днес. Предходната година има още два подобни случая.

Щети по трасето

След затварянето на „Ечемишка"  тежките камиони се пренасочват към Искърското дефиле. Само за седмица в участъка между селата Ребърково и Лютиброд  настилката е пропадна на десет места.

От АПИ съобщиха, че участъкът между Мездра и Нови Искър е в гаранция и всички неравности трябва да бъдат ремонтирани за сметка на изпълнителя в рамките на гаранционния срок. В противен случай държавата ще си приспадне сумата за ремонт от банковата гаранция.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement