Международното издание Global Finance отличи Банка ДСК като най-добрия доставчик на услуги, свързани с валутни операции в България за 2026 г. Класацията се провежда за 26-а поредна година и е сред най-авторитетните в сектора. 

В оценяването участват индустриални анализатори, корпоративни директори и технологични експерти. Критериите включват обем на транзакциите, пазарен дял, глобално покритие, качество на клиентското обслужване, конкурентно ценообразуване и внедряване на иновативни технологии. 

„Радостни сме, че авторитетно издание като Global Finance отличи Банка ДСК като лидер във валутната търговия и търговията с валутни продукти на българския финансов пазар. С фокус върху иновациите, развиваме електронната валутна търговия, като атрактивна услуга за нашите клиенти. Нашата цел е да бъдем модерен и надежден партньор, и това признание ни дава увереност, че се движим в правилната посока.“,  коментира Светослав Велинов, управляващ директор на пазар „Спестовни и инвестиционни продукти“ и пазар „Глобални пазари“ в Банка ДСК. 

От изданието подчертават, че валутният обмен все по-често се разглежда като ключов стратегически бизнес както за банките, така и за корпоративните клиенти, особено в динамична среда, повлияна от геополитически фактори и промени в лихвените нива. „Наградите Best FX Banks отличават институции, които продължават да бъдат лидери и да въвеждат иновации в конкурентна и бързо променяща се пазарна среда“, посочват от Global Finance. 

Победител в същата категория за региона на Централна и Източна Европа е ОТП Груп, част от която е и Банка ДСК. 

Повече за Банка ДСК: 

Банка ДСК е част от унгарската OTP Bank – банката-майка на OTP Group, една от водещите и най-бързо развиващи се банкови групи в Централна и Източна Европа. В България Банка ДСК обслужва над 2 милиона активни клиенти. Банката разчита на екип от над 4800 служители и мрежа от над 270 офиса в страната. Традиционен лидер в банкирането на дребно, Банка ДСК заема водещи позиции и в частното и корпоративно банкиране. Банката поставя в центъра на своята дейност клиентското изживяване.  Новата идентичност „Тук и сега“ отразява стремежа ѝ да бъде винаги близо до хората – с разбиране и навременни решения.