Познаваме го добре и в много роли – той е водещ на предаването „Преди обед“, където прави компания на чаровната Деси, Малкото Евро и актьорът, който предизвиква бурен смях в залата с всички свои комедийни роли. Във времето, когато не е на малкия екран или в театъра, той е още отдаден съпруг, баща и син.

Колкото и роли обаче да имаш в живота си, все ще намериш страст и време поне за още една. В случая на Сашо Кадиев това се оказа роля с кауза – за един ден той бе шофьор на автомобил, но не на своя личен, а на електрически автомобил на Kaufland България, който безспорно покрива всички критерии за „еко кола“.

Убеден, че опазването на околната среда зависи от това да действаме и мислим зелено, защото действията на всеки един от нас носят промяната, Сашо се включи в каузата на Kaufland за по-зелено бъдеще чрез електромобилност.

Една от посоките на компанията за модерна градска среда с мисъл за природата е изграждането на напълно безплатни бързозарядни станции. През 2017 година компанията започва тяхното инсталиране, като в рамките само на една година Kaufland успява да оборудва шест станции за електромобили с обща инвестиция 470 000 лв., благодарение на които собствениците на електрически автомобили в България – към момента 700, с тенденция за увеличаване на този брой – да могат да зареждат по всяко време колата си, докато пазаруват.

За да отпразнува откриването на най-новата си електростанция в Пловдив, Kaufland решава да направи специален жест към своите клиенти – да закара тях, близките им и покупките им до домовете им с един от своите електромобили. Сашо веднага се разпознава в каузата на компанията и приема поканата да бъде личен шофьор на клиентите на веригата в рамките на един ден.

„Още като ми се обадиха, веднага се съгласих да участвам, защото темите, свързани с околна среда, ме интересуват и защото аплодирам компании, които инвестират в иновации, щадящи околната среда. Електрическите автомобили не замърсяват природата, но повечето хора в България още не карат електрически автомобили, защото нямат къде да ги зареждат – в София вече има по-голяма мрежа от електростанции, но тръгнеш ли да пътуваш на по-дълго разстояние в страната – ами, всъщност не тръгваш изобщо, защото няма къде да заредиш по пътя“, обяснява Сашо.

„Сега, благодарение на електростанциите на Kaufland, които са стратегически разположени в няколко града в страната, другото лято спокойно ще може да се стига с електромобил от София до нашето море, при това напълно безплатно. Кеф ти море, кеф ти нулев разход за гориво!“

Разходът е нулев и за клиентите, които Сашо закарва до домовете им в деня на кампанията. Амплоа, което се оказва много приятно и забавно за телевизионния водещ.

„В моята работа постоянно общувам с хора, но те винаги идват при мен, знаещи какво им предстои – на гости в предаването или в театъра. Беше ми интересно да видя какво ще стане, когато аз отида при тях неочаквано, със застрелващия въпрос „Искаш ли да те возя до вас с електромобил“. Останах приятно изненадан – хората не само се зарадваха на изненадата, но и имаха отношение по темата за електрическите автомобили и опазването на околната среда. Беше много забавно преживяване.“

Най-добрите моменти от това забавно преживяване Kaufland събира в специално видео, посветено на кампанията.

Целта на компанията e както да създава отговорен бизнес, така и да дава гласност на темите, свързани с опазване на околната среда, създавайки у хората отношение към екологичните проблеми и насърчавайки всеки от нас да променя със своите собствени действия негативната статистика.

А възможна ли е така промяна към по-зелено бъдеще? Сашо Кадиев отговаря еднозначно.

„Всичко е възможно, когато осъзнаем, че опазването на околната среда е отговорност към нас самите. Затова нека мислим зелено, действаме зелено и даваме гласност на добрите идеи, защото само действията носят промяната“