Развлекателната индустрия се развива постоянно в последните години. 2022 година не беше изключение, а само затвърди този тренд. В течение на изминалите 12 месеца у нас се наложи и един чуждестранен оператор. Бетано получи лиценз през 2021 година и бързо се утвърди на пазара. Портфолиото на Betanо включва и партньорства с различни по вид клубове, федерации и турнири.

Локомотив София

Започваме с това партньорство. Компанията стана основен спонсор на родния Локомотив София през ноември 2021-а година. Столичните „железничари“ са един от популярните и разпознаваеми клубове у нас, най-малкото заради славната си история. Въпреки че клубът не се радва на многобройна подкрепа на своите срещи, той е една доказана марка в България, каквато няколкогодишното изгнание в долните дивизии не е способно да изтрие.

FIFA World Cup

От родния елит и по-точно столицата, скачаме директно на най-големия футболен форум. Мондиал 2022 се проведе в Катар, като брандът бе първи в своята категория в Европа, когато подписа договор с ФИФА. За това се похвалиха от самата компания в специалната си секция за планетарния форум. Както е известно, Световната футболна централа администрира Световните първенства по футбол вече десетилетия наред.

eSports – Black Dragons

Едно от последните партньорства на фирмата не е свързано с футбола. То се простира чак в далечна Бразилия и е в набиращите страшна скорост електронни спортове. Очакванията са геймърският пазар да достигне 6 милиарда долара през тази година. Сумите по договора между бразилския тим Black Dragons и компанията остават конфиденциални. Но със сигурност става въпрос за доста сериозна сума. Логото на марката ще се появява в предавания на игри, с цел да се увеличи още повече разпознаването му като вид промоутър на бразилската eSports сцена.

Copa Betano do Brasil

Вторият най-значим футболен турнир в най-футболната страна в света. Може и да не се добави нищо повече към това описание. Компанията вече е в по-голям мащаб на футболната карта в Страната на кафето. Тя вече спонсорира местния гранд Флуминензе, както и Атлетико Минейро. „Зелено-червените“ от Рио де Жанейро са и един от най-популярните тимове в Южна Америка, а сега техният спонсор ще може да именува турнира. От Copa do Brasil – Copa Betano do Brasil. Това партньорство ще продължи в три издания на турнира – до 2025-а година, когато приключва споразумението между двете страни.

През тази година Купата на Бразилия започва на 22 февруари и ще приключи на 24 септември. Турнирът ще събере 92 отбора от 26 бразилски щата.

Други

Освен гореспоменатите отношения с бразилските футболни Атлетико Минейро и Флуминензе, брандът има широко портфолио от спонсорства на не един, а два континента. В Южна Америка компанията спонсорира и още един популярен на континента клуб – Универсидад де Чили. Името не е най-познатото в Европа, но всъщност това е вторият най-титулуван клуб в южноамериканската държава.

Другите клубове в Европа и особено тези в Португалия, нямат нужда от представяне. В иберийската страна логото седи върху фланелките на трите местни гранда – Спортинг Лисабон, Порто и Бенфика. А в Гърция ситуацията е идентична – хегемонът Олимпиакос и славещите се с жарка подкрепа ПАОК Солун и Панатинайкос. Компанията е заела позиции и в друга наша съседка – Румъния. Там под финансовото ѝ покровителство са два клуба, един от които е местният гранд ФКСБ. Най-подкрепяните три кипърски тима също са под шапката ѝ, както и добре познатия у нас чешки Виктория Пилзен.

"Внимание: Участието в хазартни игри не е само забавление и крие риск от развиване на хазартна зависимост! Повече информация относно отговорния хазарт и превенцията от рискове е налична на nra.bg"

*Платен материал