Участниците в тазгодишното издание на конкурса Български награди за уеб вече са известни. Бяха получени над 200 регистрации, като 182 от тях са допуснати за участие. Най-голям брой регистрации има в категорията Браншови награди за уеб - 67, следвана от Професионални награди за уеб - 59 и Медийни награди за уеб - 35. На последно място е новата категория Маркетинг награди с 21 регистрации .
Обявените участници вижте на Webawards.bg/bg/participant
Най-голяма ще бъде конкуренцията в категорията „Търговия на едро и дребно” на Браншови награди и „Мобилен сайт” на Професионални награди. В Медийни награди сайтовете претенденти са най-много в категория „Новини“. В Маркетинг награди най-оспорвана ще бъде категорията „Приложение за социални медии”, коментират организаторите.
До 24:00 часа на 19 юни (вторник) журито ще гласува, като номинира по трима финалисти в категория. Те ще бъдат публикувани на сайта на конкурса в 12:00 часа на 20 юни (сряда). Избраните от журито финалисти ще могат да защитят своите проекти на живо пред журито и широката аудитория на 25 и 26 юни. Програмата за защитата на финалистите ще бъде публикувана на сайта на конкурса.
Официалната церемония по награждаването е на 28 юни.