За 19-а поредна години ученици и студенти от цялата страна ще имат възможността да влязат в ролята на “Мениджър за един ден” - инициатива за кариерно ориентиране на „Джуниър Ачийвмънт България”, която ще се проведе на 23 март.
Регистрацията за всички желаещи младежи и компании домакини е вече отворена на адрес: mfd.jabulgaria.org. Тази година програмата ще се проведе в изцяло нова дигитална среда на тема “Един ден може да остави следа, както и една дума!”. Акцентът е поставен върху важността на добрата комуникация, от която толкова много се нуждаем във време на ограничено общуване и социална изолация.
В рамките на деня ученическите екипи ще получат възможността да надникнат в работата на една компания, ще могат да зададат своите въпроси, но и да предложат своите отговори на вътрешните предизвикателства, с които бизнесът се сблъсква ежедневно.
“Имаме нужда да върнем отново човешкото общуване в работното си ежедневие. Дори и в рамките на един ден можем да предизвикаме трансформация в отношенията помежду си и да поставим началото на нов модел за общуване - с повече разбиране и емпатия.”, споделя Милена Стойчева, изпълнителен директор на „Джуниър Ачийвмънт“ България.
В края на деня участниците ще получат още една доза вдъхновение. Отговор на въпроса “Какво можем да променим с една дума?” ще даде водещият на вечерното шоу на bTV Николаос Цитиридис като човек, който доказано може да борави с думите, така че да оставя аудиторията си усмихната.
“За мен е чест да бъда част от инициативата на JA България “Мениджър за един ден”. Tази година се очаква участниците да бъдат много повече, предвид онлайн формата на събитието и ще се радвам точно аз да съм вдъхновил поне част от тях, да бъдат по-смели по пътя към желаната професия”, споделя Цитиридис.
19-то поредно издание на “Мениджър за един ден” превръща ограниченията, създадени от пандемията, в по-широко отворени врати на възможности. Компактният онлайн формат на тазгодишното събитие ще позволи на компаниите-домакини да приемат гостуващи екипи от цялата страна и да споделят един ден с тях – ден, който може да се окаже ключов за тяхното професионално ориентиране.
От създаването си досега над 4 500 бизнес мениджъри са споделили 36 000 часа от своето професионално ежедневие с повече от 35 000 ученици и студенти от цялата страна.
bTV Media Group е официален партньор на „Мениджър за един ден”.