Авиокомпанията Wizz Air обяви, че от  25 март до 1 май ще спре всичките си полети от и до Варна.

Решението е с цел ограничаване на разпространението на пандемията COVID-19.

Пътниците с резервации, засегнати от отмяната на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай, че са направили резервациите си директно на сайтана акомпанията или чрез мобилното приложение.

120% от първоначално платената такса ще бъде заредена в акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца.

Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой. Това ще отнеме повече време, клиентите ще бъдат информирани допълнително за необходимите стъпки, за да получат банков превод или превод към банкова карта, в отделен имейл.

В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.

Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.