Авиокомпанията Wizz Air обяви, че от 25 март до 1 май ще спре всичките си полети от и до Варна.
Решението е с цел ограничаване на разпространението на пандемията COVID-19.
Пътниците с резервации, засегнати от отмяната на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай, че са направили резервациите си директно на сайтана акомпанията или чрез мобилното приложение.
120% от първоначално платената такса ще бъде заредена в акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца.
Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой. Това ще отнеме повече време, клиентите ще бъдат информирани допълнително за необходимите стъпки, за да получат банков превод или превод към банкова карта, в отделен имейл.
В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.