Wizz Air обяви, че в резултат на наложените национални ограничения за пътуване от 18 март авиокомпанията ще спре всичките си полети от България до Испания до 3 април. Спирането на полетите е мярка с цел ограничаване на разпространението на пандемията COVID-19.
Пътниците с резервации, засегнати от спирането на полетите, ще бъдат автоматично информирани по имейл, в случай че са направили резервациите си директно на wizzair.com или чрез мобилното приложение на авиокомпанията.
120% от първоначално платената такса автоматично ще бъде заредена в WIZZ акаунта на клиента, като сумата може бъде използвана през следващите 24 месеца за закупуване на продукти и услуги на Wizz Air.
Пътниците могат също да изберат пълно възстановяване на парите в брой, което ще отнеме повече време, и ще бъдат информирани за необходимите стъпки, за да получат банков превод или превод към банкова карта в отделен имейл. В този случай клиентите ще имат право само на 100% от първоначално платената тарифа.
Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции, включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си.