bTV е медията с най-високо доверие, сред зрителите в изборния ден. Това показват данните от Национално представително експресно проучване на "Маркет линкс", проведено в периода 5-7 октомври сред 685 респонденти на възраст 18-54 г.

Близо 37% от запитаните посочват, че са се доверили на редакцията на bTV Новините за проследяването на изборния ден на 2 октомври, спрямо прекия ни конкурент.

Най-голям процент от зрителите посочват bTV като медията с най-професионално, обективно и независимо отразяване, с най-интересни гости и подготвени водещи в деня на вота.

Почти 40% казват, че ще продължат да се информират от медията и след изборите.

„Редакцията на bTV Новините за пореден път доказа основният принцип на нашата телевизия - да надскачаме себе си в съдържание и визия както в телевизионния, така и в дигиталния продукт. За това благодаря на всички наши колеги за усилията, които положиха в предизборната кампания и в изборния ден, но преди всичко искам да благодаря на зрителите, че също за пореден път гласуваха доверие на bTV Новините“, каза Антон Хекимян, директор "Новини, актуални предавания и спорт".