Видео, качено в социалните мрежи, в което участва и фолк певицата Диона, скандализира потребителите.
В него се показва енергийна напитка, но на прах. Приема се през носа.
Оказа се, че продуктът не е разрешен от Министерството на здравеопазването, а вдишването на прах през носа може и да е опасно.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
„За рекламата не избраха само мен. Има и други колеги. Може би, защото имаме различна аудитория, защото промотираме по атрактивен начин продукти“.
Това каза пред bTV певицата Диона след скандалния рекламен клип на „енергийния сниф“.
„По никакъв начин не бих съветвала възрастните и младите да правят това, което правих аз тогава, защото беше грешка. Не искам да чувам нищо за наркотици и кокаин. Не искам да се сещам за този период“, допълни Диона.
„На родителите бих казала следното – възпитавайте децата си, така че да не взимат пример от никой освен от вас. Примерът се дава вкъщи и в училище. Ако взимаме пример от телевизията, не трябва да гледаме телевизия, защото има убийства, има трафик на хора, изнасилвания. Ако взимаме пример от всичко около нас, светът е едно много опасно и грозно място “, посочи тя.
„Не смятам, че децата са толкова глупави, че да не могат да направят избор дали да взимат пример от Диона, или от някой, който цитира Ботев. Бих препоръчала този продукт на майка ми. Защо не? Тя пие по 10 кафета на ден. Мисля, че е същото“, каза още певицата.
В студиото на bTV Новините темата коментира и психотерапевтът Детелина Стаменова.
„Тук става дума за пропагандиране на употреба. Като го изгледах, първото ми впечатление беше като да се продава кокаин за бедни, защото цената е несравнима. Ефектът е търсен. Това е изключително вирусен начин за реклама на един продукт. Той трябва да бъде спрян“, подчерта Стаменова.
„У нас липсва регулация за енергийните напитки. Те съдържат рискове. Злоупотребата може да доведе до здравословни проблеми. Те компенсират енергия, обикновено загубена от безсъние“, обясни психотерапевтът.
„Повечето публични личности не ги боли толкова от реклами, както и в хазарта, защото не са пряко засегнати. Това е въпрос на лична отговорност. Тук говорим само за етичния проблем. Популярността е постигната с труд и усилия. Тя (Диона – бел. ред.) продава не просто прахче, а стил на живот - колата, в която е, богатството, което демонстрира“, допълни Стаменова.