Ден преди Черния петък търговците очакват ръст на клиентите след две години на епидемия от коронавирус. След две години на COVID ограничения клиентите се връщат във физическите магазини. Но с по-малък бюджет заради инфлацията през последната година.

Според рекламите намаленията варират от 30% до 70%. Според проверките от тези дни на Комисия за защита на потребителите (КЗП) най-честите нарушения са, че липсват посочени нова цена, срок на намалението и за кои стоки важи.

Търговците използват нови по-различни трикове. Най-новите – при  онлайн пазаруването. От асоциация „Активни потребители“ настояват глобите за нелоялни практики да са процент от оборота. Сега са между 3000 до 30 000 лв.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

От организацията съветват: да наблюдаваме цените, а не намаленията. И да внимаваме за фалшиви клиентски отзиви под публикациите на продуктите.

Вижте коментара на Венцислав Николов от Българската ритейл асоциация: