На 1 юни bTV по традиция отбеляза своя рожден ден. На таза дата през 2000 г. започват ефирните излъчвания на медията и днес се навършват 24 години от създаването на първата българска частна национална телевизия.
От своето начало досега bTV не спира да се развива като въвежда редица иновации на медийния пазар. През годините представя за първи път някои от най-големите заглавия на световни формати и бързо се утвърждава като предпочитан телевизионен канал сред широката аудитория.
От началото на 2024 г. медийната група предприе редица стъпки в обновяване на програмното съдържание, отчитайки значителен ръст в аудиторния дял в най-гледаното време, а bTV продължава да се разпознава сред зрителите като утвърден източник на качествена журналистика, дом на премиерни развлекателни и спортни предавания, бляскави шоу формати, любими лица и оригинални български сериали.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Наред с това медийната група е и първата в България, която поетапно сертифицира продукциите си по международния стандарт albert с цел намаляване на въглеродния отпечатък и грижа към природата.
На 1 юни медийно пълнолетие празнува радио N-JОY, една от най-големите музикални радиовериги в страната и част от bTV Radio Group.
18 години в ефира на N-JOY звучат горещи хитове и съвременна поп музика.
Обичаните водещи споделят със слушателите любопитни новини и теми от шоубизнеса, и провеждат забавни музикални игри.
В запазена марка през годините се превърнаха кампаниите на радиото N-JOY Summer, чието 9-o издание се провежда в момента, както и емблематичната инициатива „Отново на училище“, която всяка година е подкрепена от едни от най-големите музикални звезди у нас.
„Поздравявам с празника всички екипи на bTV и на радио N-JОY, които са в основата на нашия общ успех. Благодаря и на партньори, зрители и слушатели, които всеки ден ни гласуват високо доверие и ни предизвикват да ставаме все по-добри. bTV e марка, която е доказала своето качество и има безспорна роля в обществото. Нашата мисия е да информираме и предлагаме разнообразно развлечение, но и да бъдем пример за отговорен бизнес и предпочитан партньор по обществено значими каузи. Увеличаваме с още една година историята на bTV и продължаваме да надграждаме усилията си, за да бъдем още по-близо до нашите потребители“, заявява Ралф Бартолайт, главен изпълнителен директор на bTV Media Group.
bTV отбеляза двойния празник не само със своите зрители и слушатели, но и с голямо събитие за служителите. В духа на зелените политики на компанията, нейната мисия и ценности, всички служители на телевизията и радиото, както и техните семейства, се забавляваха на открито с развлекателна програма, а за най-малките бяха осигурени празнични игри за Деня на детето.
Как нашето медийно семейство празнува своя рожден ден – гледайте във видеото!