Светът може да се готви за война, но с идването на Коледа, нищо не може да помрачи настроението на французите. За тях е истинско удоволствие и предизвикателство да намерят подходящите подаръци за своите деца. Някои родители се опитват да насърчават децата си да се радват на по-оригинални играчки или подаръци, свързани с учението. Повечето момиченца обаче не биха се възхитили на нищо друго, така както на нова Барби. За момчетата пък мечтаната гледка е нова версия на видеоигри под елхата. Както компютърните игри, така и Барби се развива - дългокраката кукла е непобедима, а производителите вадят една след друга нови версии - аристократка, спортна натура - дори още по-фина от оригинала, фънки-стил и дори Барби етно.

За момчетата важно е видеоиграта да е заредена с възможно повече екшън. Интересуват се и от неща, които ги заливат от телевизията - нови филми като "Хари Потър" например, разказват загрижени бащи. Телевизията изглежда е най-ефективната реклама що се отнася до бизнеса с играчки. 60% от продажбите на играчки във Франция се осъществяват по Коледа.