"Крайслер", "Форд" и "Дженеръл Мотърс" залагат на модели, които е трудно да бъдат описани с една дума. Типичен пример е "Крайслер Пасифика". Според Джийн Дженингс от списание "Аутомобайл", не става въпрос за мода, а за това, което хората харесват.
"Те искат да им е удобно, а не коленете да са им качени до ушите. Те искат големи прозорци и много пространство. Но те искат и дизайн, възможности. Сега всичко това се е сляло", коментира той.

Сред звездите на шоуто бяха и новият "Седан" от серията "Седем" на "БМВ", както и "Крайслер Кросфайър". "Кадилак" представи спортния си модел "Ескалейд". От "Форд" пък обявиха, че за първи път през последните близо 50 години ще въведат общ дизайн за моделите си, произвеждани в различните краища на света. Европейските модели "Фокус", "Мондео" и "Фиеста" ще бъдат използвани за основа.

Експертите от списание "Аутомобайл" смятат, че най-добре в Ню Йорк са се представили конструкторите на "Дженеръл Мотърс".