Германското издателство "Айхборн" успя да направи впечатление с нов рекламен трик - на презентация то напълни помещение с мухи, за които бяха закрепени малки лентички с неговото име, съобщи Зигонет.

Това е първият подобен случай в историята на рекламата. Рекламният трик е демонстриран на панаира на книгата във Франкфурт.

За целта "Айхборн" използва 200 мухи, екипирани с малки хартиени лентички.

Всичко е изчислено много внимателно. Лентичките са закачени със специален конец, който издържа само няколко часа и след това насекомите се освобождават. Тежестта на хартиените късчета пък е такава, че да натежат на мухите.

Уморени, те кацат върху хората и така те виждат рекламните бандероли.

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето