Едно от малкото неща, от които жените не се отказват във време на криза, е гримът. Според проучвания добрият външен вид кара дамите да се чувстват по-щастливи и самоуверени.

Специалистите твърдят, че рецесията дори увеличава продажбите на козметика.

Гримът не само подобрявал имиджа, но давал сигурност на нежния пол. Според специално проучване в Западна Европа и Съединените щати въпреки кризата 9 от 10 жени не възнамеряват да променят навиците си за всекидневно разкрасяване.

"Всяка дама се чувства по-сигурна в себе си, когато има дори една лека спирала или лек гланц на устните", каза Валентина Николова, консултант.

"Жените, които държат на себе си и външния си вид, независимо дали е криза или не, се поддържат и си купуват определена козметика и се чувстват удобно, добре", сподели жена пред нашата камера. И допълни: "Повечето хора си доставят радост с малки неща, така че, ако една жена може да си позволи червило или лак, това е нещо, което тя си позволява, за разлика от по-скъпи неща".

В трудни финансови времена жените дори са склонни да си купуват повече гримове.

"Не може да се усети толкова силно кризата точно в гримовете, защото, знаете, че всяка дама си държи на външния вид", допълни Николова.

В Съединените щати след 11 септември е отбелязан бум в продажбите на гримове - защото червилото е един от малкото капризи, които осигуряват мигновена радост и отвлича вниманието от тъгата и проблемите. Днес, някои жени предпочитат да свалят класа на предпочитаната козметика и да я заменят за по-евтина, други се ориентират към многофункционални продукти тип 2 или 3 в едно.

Никой не се съмнява колко важно е да изглеждаме и да се чувстваме добре, дори в най-тежките периоди от живота си. Кризата обаче се отразява на бюджета ни - затова при всяка покупка трябва да се съобразяваме с него и да сме сигурни, че получаваме максимално добър резултат.

Спортните събития от деня

Филмите на bTV

Гледай bTV на живо

Времето