Концернът за безалкохолни напитки "Пепси" не планира да поднови рекламния договор на Дейвид Бекъм, съобщиват световните агенции.

Английският футболист беше рекламно лице на световноизвестната компания през последните 10 години като получаваше по 2 милиона паунда годишно, но от ръководството на "Пепси" решиха да не продължават договорните си отношения с Бекъм, който премина под наем в италианския гранд Милан.

"Наследството, което Дейвид ни оставя, ще помогне на Пепси да постигне същите успехи, както през последните 10 години. Желаем на Дейвид всичко най-добро. Надяваме се, че един ден отново ще подновим сътрудничеството между него и компанията", заявиха от Пепси.

В момента 33-годишният Бекъм е рекламно лице на световния концерн за спортни стоки "Адидас", както и на модната марка за "Армани".

"Запазвам най-добри чувства към Пепси. В техните реклами бях гладиатор, каубой или сърфист. Работих заедно с певиците Дженифър Лопес, Бионсе и някои от най-големите имена във футбола изобщо", каза Дейвид Бекъм.

През годините от асоцияцията за защита на потребителите обвиняваха футболиста, че рекламира вреден за децата продукт.