Британските фирми са похарчили 8 млрд. долара (5 млрд. паунда) за реклама в интернет. Парите са инвестирани във видеопослания и маркетинг основно в социалните мрежи. Похарчената сума е рекорд за бранша за последните пет години.
Растежът на онлайн рекламите е осезателен, като само за година е близо 15%. Великобритания е лидер в тази област заради големия процент от жители на страната, които използват интернет чрез смартфони, докато са на път. Там разходите са най-големи, като скокът е със 157%. Другите места, където основно се наливат пари са сайтове като Facebook, YouTube и LinkedIn.
Близо 2/3 от населението на Великобритания влиза всеки ден в интернет. Около 15 милиона души пък прекарват почти целия си ден в социалните мрежи, съобщи БГНЕС.
Кралството е и сред новаторите в прехвърлянето на рекламите от вестници и телевизии към социалните мрежи и сайтове.