Последни новини

„Най-зелените компании в България“: bTV Media Group с отличия за устойчивата си ангажираност в обществото

„Най-зелените компании в България“: bTV Media Group с отличия за устойчивата си ангажираност в обществото

Експерти коментират предложението за референдум за еврото

Експерти коментират предложението за референдум за еврото

Българските евродепутати от ЕНП с реакция за рефереднумът за еврото

Илияна Йотова за референдума: Нужен е национален консенсус преди решението за еврото

СДС осъди предложението на президента за референдум за еврото като антиевропейско и символично

Десетки непълнолетни загинаха при сблъсъци между картели в Мексико

Премиерът: Провеждането на референдум за еврото е „конституционно недопустимо“, поели сме ангажимент

Радостин Василев за референдума за еврото: Подкрепям, но е леко закъсняло

Делян Добрев за референдума за еврото: Искам България в Европа, а не в Азия

От Чикаго до Ватикана: Радост, празненства и поздравления за първия американски папа

„Зелената седмица“ на bTV: „Гласът на България“ е със сертификат за устойчивост

Вече тече подготовката за „Да изчистим България“

„Гласът на България“ е първата телевизионна програма у нас, която е със сертификат за устойчивост. Зелените практики са неразделна част от шоуто, колкото и да е напрегнат сезона.

Антония Йорданова е стилистът на „Гласът на България“ и знае, че този формат е едно зелено предизвикателство.

„Трябва да мислим малко повече за това, което купуваме, какъв живот има то, как можем да се възползваме от него в по-далечна перспектива, как можем да го трансформираме“, обяснява Антония.

Тя вече има планове за дрехата, носена от победителката в десетия сезон на музикалната надпревара Надежда Ковачева.

Водещи в новия сезон на „Гласът на България“ ще бъдат Боряна Братоева и Владимир Зомбори, който  също ни разкриха зелените си практики.

„Аз лично се старая и в личния си живот да събирам отпадъците си разделно и да ги изхвърлям в съответните контейнери“, споделя Боряна.

„Научили сме дъщеря си Йоана да не оставя водата да тече, докато си мие зъбите. Тя задължително си спира водата и дори ни прави на нас забележка, че оставяме чешмата да тече безсмислено“, казва и Владимир.

Не само в „Гласът на България“ има зелена информация, такава може да бъде открита и в сайтовете „Лейди Зоун“, „Бизнес новините“ и „bTV Новините“. Едно от най-подходящите места, откъдето човек може да черпи информация за различните зелени практики, са именно интернет платформите на bTV.

„Надявам се ,че няма да свърши нито „Зеления месец“, нито „Зелената седмица“, нито идеята за зеленото, което носим в съзнанието си“, надява се отговорният редактор на „Лейди Зоун“ Росица Николова.

„Тази седмица разказахме за една холандска компания, която прави обувки от дъвки“, обясни и отговорният редактор на „Бизнес новините“ Полина Пенчева.  

Нашият колега Влади Гешев е разказал десетки истории в зелените минути на „Преди обед“.

„Има интересна тенденция при дрехите – те могат да бъдат наети, а не купени, ако човек не иска да ги носи повече от веднъж“, категоричен е авторът на рубриката „Зелени минути“ Владимир Гешев.

В „Зелената седмица“ на bTV имаше и климатична фреска – игра за разбиране на сложните климатични  взаимовръзки. А данните за изменението на климата са от докладите на IPCC на Междуправителствения комитет по изменение на климата.

Любопитното е, че на тази сесия на IPCC домакин ще бъде България. Събитието ще се проведе от 26 юли до 2 август 2024 г. 

Днес е последният ден на „Зелената седмица“ по bTV.

Вече тече подготовката за „Да изчистим България“. Тази година събитието ще се проведе на 14 септември.

Най-четени
Най-нови