Съвместната дарителска кампания "ДАРИ – малкото за теб е безценно за други" на Kaufland България и платформата DMS събра 26 750 лева за месец. Даренията бяха направени в периода 7 април – 9 май тази година от клиенти на компанията, които можеха да даряват в дарителски кутии във всички 60 хипермаркета на Kaufland в цялата страна. Сумата вече е дарена на DMS, като събраните средства ще бъдат разпределени в помощ на хора с нужда от лечение, регистрирани в дарителската платформа. 

Най-много средства бяха събрани в хипермаркетите на Kaufland в Разград, столичния комплекс "Люлин", Кърджали, пловдивския район "Тракия" и Монтана. Второто издание на кампанията предстои за Коледа. След всяко издание на кампанията сумите от дарителските кутии се събират и обработват от инкасо компания и се предоставят от нея директно на дарителската платформа.  

Години наред клиенти на компанията се обръщат към Kaufland с молба да разполагат в търговските обекти на веригата свои дарителски кутии за събиране на средства за лечение. За да осигури равнопоставеност и обективност в избора на кампаниите, които подкрепя, и прозрачен процес на дарителство, компанията се обърна за експертно съдействие към DMS. Така за Великден тази година Kaufland и платформата стартираха съвместната кампания "ДАРИ".

DMS се администрира и управлява от Български дарителски форум (БДФ) и фондация "BCause – в помощ на благотворителността ". Платформата работи от 2007 г. като единен дарителски номер за набиране на средства със SMS-и и посредством онлайн дарения. Чрез "ДАРИ" Kaufland разшири възможностите за дарение на място в своите обекти. 

"Надяваме се събраните средства не само финансово да помогнат хора с нужда от лечение, но и да се превърнат за тях и близките им в знак на съпричастност и надежда и да им вдъхнат кураж в трудния период, през който минават", коментира Гергана Димитрова, мениджър "Корпоративни комуникации" в Kaufland България.   

"Успешността на съвместната инициатива "ДАРИ" е в осигуряването на лесен начин за хората да даряват средства в подкрепа на кампании в DMS, но също така и в проследяването на всяко едно дарение и гарантирането, че всяко дарение ще достигне до хората, които имат нужда от него", коментира резултатите от съвместната кампания директорът на БДФ Красимира Величкова. 

Дарителството е част от цялостната политика за устойчиво развитие, която Kaufland България разгръща под слогана "Действията носят промяната". Компанията работи последователно по проекти и инициативи с конкретен принос в полза на хората и природата. За своята дългосрочна политика за корпоративна социална отговорност Kaufland България е отличена с множество награди. Носители на награди са и служителите на Kaufland, сред които компанията насърчава култура на доброволчество и дарителство.