Началото на eMAG Black Friday 2022: Поръчки за над 22,47 милиона лева и над 615 хиляди посещения през първите два часа на кампанията:

  • 81,76% от посещенията са от мобилни устройства и приложението на eMAG
  • 26,91% от поръчките са платени с карта
  • Броят на поръчките, направени през първата минута на кампанията, са 1095, почти удвоявайки броя им от 2021 г. (557)

eMAG Black Friday започна в 7:03 ч. тази сутрин при по-голям от всякога потребителски интерес, като клиентите търсят добри оферти във всички продуктови категории. През първите 2 часа на събитието бяха направени поръчки на над 123 313 броя продукта, като всеки клиент е слагал средно 3,1 продукта в количката си. 

„Както очаквахме, първите два часа от тазгодишното издание на eMAG Black Friday показаха по-голям от всякога потребителски интерес към кампанията, потвърждавайки, че тя е очаквано събитие и отговаря на нарастващата нужда на клиентите за добри оферти във всички продуктови категории. Над 500 000 продукта, част от eMAG Black Friday, днес са с най-ниска цена на платформата за последната година.* Разнообразието от оферти и добрите цени привлякоха над 45 хиляди повече пoсещения само за първите два часа на събитието. Диверсификацията на кошницата за пазаруване е първото нещо, което виждаме, като мебели, стоки за дома, авто и детски продукти са сред най-популярните категории”, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.

Тази година клиентите на eMAG добавят към количките си повече продукти от различни категории – с 10% повече среден брой продукти през първите два часа на кампанията. Това показва, че консолидацията на поръчки е водеща тенденция, която се забелязва още през първите минути на търговското събитие. Друга тенденция е увеличаването на посещенията през мобилни устройства, идващи от приложението eMAG, и ръст на картовите плащания.

Първите продукти с изчерпана наличност от офертите на eMAG:

  • Пералня Samsung WW70TA046AE/LE, 7 кг, 1400 об/мин, клас B, Мотор Digital Inverter, Eco Bubble, Bubble Soak, Steam, Smart Check, бяла – разпродадено предвидено количество 252 бр. за 00:49 мин.
  • Комплект 4 части Tefal Ingenio Emotion, тенджера 16X18X20 см, подвижна дръжка – разпродадено предвидено количество 350  бр. за 1:14 мин.
  • Сушилня Beko B3T68230, Термопомпа, 8 кг, 15 програми, клас А++, SteamCure, RecycledDry, EcoGentle, OptiSense, Aquawave, бяла – разпродадено предвидено количество 100 бр. за 1:31 мин. 
  • Пералня Samsung WW70TA046AE/LE, 7 кг, 1400 об/мин, клас B, Мотор Digital Inverter, Eco Bubble, Bubble Soak, Steam, Smart Check, бяла – разпродадено предвидено количество 253 бр. за 2:14 мин. 
  • Телевизор Samsung 43TU7092, 43" (108 см), Smart, 4K Ultra HD, LED, клас G – разпродадено предвидено количество 300 бр. за 2:16 мин. 
  • Лаптоп Acer Aspire A315-58-53LB, Intel® Core™ i5-1135G7, 15,6", Full HD, RAM 8GB, 512GB SSD, Intel® Iris® Xᵉ Graphics,No OS – разпродадено предвидено количество 100 бр. за 3:25 мин. 

Поръчките с най-висока стойност на ниво клиент са направени от Кърджали, Ямбол, Търговище, София-град и Хасково.

По отношение на начините на доставка, 57,5% от направените поръчки са с доставка до избран адрес, а 42,5% са с лично вземане от шоурум на eMAG, куриерски офиси и easybox.

Акценти от първите 2 часа на eMAG Black Friday:

  • Поръчки на стойност 22,478 милиона лв.;
  • 26,91% от поръчките са платени с карта;
  • 81,76% от поръчките са направени от мобилни устройства;
  • „Златната секунда” – 9:01:02 ч. (82 поръчани различни продукти);
  • „Златната минута” – 7:05 ч. (2282 поръчани различни продукти).

Топ категории – бройки продадени продукти от категорията

  • Телевизори, Електроника, Фото, Гейминг – 8 367 бр.
  • Телефони, таблети и джаджи – 9 839 бр.
  • Мебели, продукти за дома и авто – 20 818 бр.
  • Малки електроуреди – 10 325 бр.
  • Детски артикули – 18 506 бр.
  • Парфюми, лична грижа и козметика – 13 982 бр.
  • Лаптопи, ИТ продукти и офис оборудване – 9 765 бр.
  • Играчки – 5 728 бр.
  • Големи електроуреди – 9 719 бр.
  • Мода и спорт – 4 299 бр.

eMAG Black Friday ще продължи през целия ден, като  клиентите имат на разположение широка гама продукти, както и гъвкави решения за плащане, включително разсрочено, с 0% лихва.

eMAG Black Friday е търговска кампания, която се провежда всяка година. В eMAG се предлагат Black Friday оферти на българския пазар ежегодно от 2013 г. насам. eMAG напомня, че търговската кампания Black Friday 2022 продължава до 01:59:59 ч. на 19 ноември 2022 г. или до изчерпване на количествата, подготвени за кампанията. 

*Важи за периода 1.01-18.11.2022 г. и не се отнася за продукти извън платформата emag.bg.