Kaufland България получи две международни признания под формата на златни медали, които отразяват високото качество както в отношението на търговската верига към клиенти и партньори, така и на продуктите под собствена марка на ритейлъра.
Медалът „Customers’ Friend” Kaufland България получава за отличното отношение към своите клиенти и партньори. Той се присъжда от независимата международната сертифицираща асоциация ICERTIAS и се базира на анализ и пазарно проучване в съответствие с препоръките на международната търговска камара и ESOMAR*.
Признанието е резултат от щателен анализ, извършван от експерти на асоциацията, който включва многобройни проверки, сред които и проучвания върху фактори като качеството на отношението към екип и клиенти, както и финансови резултати и репутация на компанията. По време на селекционния процес оценката се базира на четири основни компонента: репутация, комуникация, клиентско преживяване и доверие.
Хората са двигателят на развитието на Kaufland България. Затова с всеки изминал ден компанията се стреми да предлага качествено потребителско изживяване. Независимата международна оценка отразява именно това – при максимални 5 точки качеството на отношението на търговската верига към клиенти и партньори се оценява като отлично с акумулирани 4,65 точки.
Продуктите под собствените марки на Kaufland България пък бяха посочени като пример за „абсолютно най-високо ниво на качество“ от 1200 човека, участващи в представителното и независимо пазарно онлайн проучване Qudal – Quality Medal за продукти под собствена марка – България 2018/2019, организирано от ICERTIAS. В резултат организацията присъди златен медал за качество Qudal с пет звезди, които се присъждат само на продукти и услуги, които са заели челната позиция в съответната категория на проведеното проучване.
Най-голям брой респонденти в него посочват Kaufland България при въпроса „Посочете името на собствената марка или на магазина за продажби на дребно, в който могат да бъдат закупени продуктите със собствена марка, и който според Вашия личен опит дава най-добро определение, символ или пример за абсолютно най-високо ниво на качество на продуктите със собствена марка?“
Kaufland обръща особено внимание на устойчивото формиране на асортимента и високото качество, което компанията предлага със собствените си марки продукти. Търговската верига има богато портфолио от над 2400 продукта собствени хранителни и нехранителни марки, които имат един фокус – грижа за цялото семейство и уюта на дома. Затова Kaufland държи на условията на производство, справедливата търговия, органичното и регионално земеделие.
Повече за отличията можете да научите на kaufland.bg, www.customersfriend.org и www.qudal.com.
*ESOMAR е международна асоциация, обединяваща водещи агенции, организации и професионалисти в сферата на пазарните проучвания и запитвания.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 59 хипермаркета в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.