Kaufland България получи голямата награда „Иновация в управлението на таланти“ във второто издание на конкурса за Employer Branding, организиран от b2b media. Компанията беше отличена за своята най-мащабна и иновативна програма за подготовка на млади кадри - „Управители на бъдещето“.
„Ден преди да ни бъде връчена тази награда, бяхме в Амстердам, за да получим отличието Top Employer Bulgaria и Top Employer Europe 2019 на престижния Top Employer Institute, като за нас високата оценка в България, в средата, в която работим, е също толкова важна колкото международното признание“, каза на награждаването Мила Вълкова – старши мениджър „Подбор и работодателска марка“ на Kaufland България.
Програмата „Управители на бъдещето“, за която Kaufland България беше отличена, демонстрира иновативност в подбора, управлението и развитието на таланти. Програмата е насочена към хора с малко или още никакъв професионален опит, които минават през интензивна 12-месечна програма за развитие под ръководството на опитни ментори. За младежите се откриват възможности да поемат атрактивни задачи, да ръководят или да участват в разнообразни национални и международни проекти и да обменят опит с над 140 хиляди служители в Европа. След практическото обучение в страната и в чужбина младите специалисти заемат ръководна или експертна позиция в звеното, в което са кандидатствали. Още от самото начало те са наети на постоянен трудов договор и получават възнаграждение за целевата си позиция, както и пълния пакет социални придобивки, който компанията осигурява на всички служители.
Програмата е изключително успешна и се радва на огромен интерес. Чрез „Управители на бъдещето“ компанията успява да върне български младежи от чужбина или да задържи други да напуснат страната. Kaufland България предлага всичко, което много от тях търсят зад граница - международен мащаб, работа в многоезична среда и възможност за старт на кариера по специалността.
Employer Branding Awards на b2b media отличават компании и личности за постижения в областта на изграждането и утвърждаването на работодателския бранд, за иновации в управлението на талантите, за нови успешни стратегии в областта на човешките ресурси. Във второто издание на конкурса журито оцени почти двойно повече заявки от миналата година – над 100 проекта на водещи компании от сектора на бързооборотните стоки, банки, телеком и IT, консултантски услуги.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 г. Веригата има 58 хипермаркета в цялата страна. Обектите са със средна търговска площ от 3200 кв.м. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg.