Прочутият производител на бельо "Викторияс сикрет" отмени годишното си шоу.
 
 
През май компанията заяви, че преосмисля телевизионната си рекламна политика и че марката трябва да се развива, с оглед на планираната промяна в бизнеса й.
Решението дойде на фона на критиките, че ревютата на модната марка показват твърде разголени тела, което е сексистко и далеч от реалността.
Компанията, която беше знакова за всички видове бельо, напоследък губи клиенти, които предпочитат по-евтини и практични модели, отбелязва Ройтерс.

 
													 
													 
			
 
			 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
					 
             
                 
                     
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                 
                     
                     
                     
                 
                     
                    