Тя е обаятелно красива и талантлива, а пътят ѝ към успеха е осеян с резки промени. Последният проект, на който посвещава времето си като актриса, режисьор и продуцент, е филмът: „Никога не е просто секс“, разпространяван от bTV Studios, в който си поставя сложната задача да разбере защо връзките в съвременния свят се провалят толкова често. Тя разглежда съвременната жена през четирите женски архетипа – домакинята, любовницата, кралицата и момиченцето.

Снимка: Code Fashion/Коко Кръстев

Срещаме се със Саня Борисова точно на една от локациите на филма, а шумът от строежа отсреща, който ги е тормозил по време на снимките по един странен и романтичен начин, ѝ напомня за онова време.

Тя казва, че въпреки смелото заглавие, идеята ѝ никога не е била да направи филм за женската сексуалност.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„По-скоро темата, която аз разглеждах и вярвам, че е постигнато, е по отношение на връзките. Това, което мен ме вълнуваше силно, е защо толкова трудно се получават здравословни връзки в днешно време и най-вече семейства“, казва тя в рубриката „Жените на България“.

Снимка: Code Fashion/Коко Кръстев

Тя казва, че самото писание на сценария е едно изследване и търсене на отговор защо връзките се разпадат.

„Кръстникът“

Башар Рахал е „кръстник“ на филма със смелото заглавие „Никога не е просто секс“. В началото Саня се притеснява от дръзкото име за дебютния си филм като режисьор. Още преди да реши коя роля ще изпълнява той във филма, на една от предварителните им срещи Саня се опитва да му обясни идеята. За да му стане по-ясно, тя възкликва, че иска да покаже, че „никога не е просто секс“.

„Той възкликна: „ Това ти е заглавието на филма. Какви са тези „Кармични връзки“… Какви са тези глупости, това не е заглавие за комедия“, спомня си Саня Борисова за началото на проекта.

Снимка: Code Fashion/Коко Кръстев

Въпреки това тя решава да разгледа и идеята за кармичните връзки, които много жени използват като оправдание за неуспешните си отношения с мъжете.

Домакинята, любовницата, кралицата и момиченцето

„За Рая Пеева си мислех, още докато пишех. Изненадах я. Тя не знаеше. Дори на срещата ѝ казах, че за нейната героиня нямам план Б и трябва да приеме“, казва Саня.

В началото Елена Петрова обаче изпитва съмнения дали е подходяща за ролята и с анужни няколко срещи да се убеди да участва.

„Тя се справи блестящо и според мен на 100% нямаше как да намеря по-добра актриса от нея“, си спомня тя.

Елеонора Иванова става любимка на Саня Борисова още, когато гледа за първи път филма „Чалга“ и също така не е тайна, че образът ѝ във филма е написан за нея.

„За нея се притеснявах най-много, защото тя има най-провокативната сцена. Много се притеснявах дали ще се съгласи и дали ще се стресне. Когато ѝ дадох да прочете сценария, обратната ѝ връзка беше: „Искаш ли да ти кажа коя сцена ми е любима и най-много се смях на нея. Именно тази.“ Това много ме зарадва, защото видях, че младите хора са широкоскроени и с изключително чувство за самоирония“, казва тя.  

Колкото до това коя роля избира за себе си, Саня казва, че в началото е мислела да влезе в ролята на домакинята, защото е смятала, че може да я изиграе много комично. В последствие, когато развива Мадлен, решава, че тази роля е по-подходяща, като се опитва обективно да разпредели ролите.  

Една жена с много роли

Саня казва, че не е изпитвала трудност да бъде актриса, режисьор или продуцент. Трудността се появява от съвместяването на трите неща заедно.

Казва, че е най-повлияна от работата на Уди Алън и Куентин Тарантино, които също като нея си пишат сценариите сами и горят в проектите си.

„Никога не ми е било трудно да режисирам. Това е нещото, което ми е най-лесно от всичко –от играта, писането и най-вече продуцирането. Правя това от ранно детство, когато се събирахме всички да гледаме филми и аз раздавах ролите, като също и играех. Това съм го правила без да го видя от някого. Смятам, че това си ми е бил пътят“, разказва тя.

Снимка: Code Fashion/Коко Кръстев

Майка ѝ е първият човек, който вижда филмът завършен, и на няколко пъти спира на провокативните сцени. Затова я питаме консервативни ли сме българките, имайки предвид, че цели поколения на Запад са израснали със сериали като „Сексът и градът“.

„Имаме и двете крайности. Имаме и много консервативни хора и тези, които са на другата крайност и далеч не са“, казва тя.

ВИЖТЕ във ВИДЕОТО дали мъжките образи са повлияни от реални хора в живота!