Тя е обаятелно красива и талантлива, а пътят ѝ към успеха е осеян с резки промени. Последният проект, на който посвещава времето си като актриса, режисьор и продуцент, е филмът: „Никога не е просто секс“, разпространяван от bTV Studios, в който си поставя сложната задача да разбере защо връзките в съвременния свят се провалят толкова често. Тя разглежда съвременната жена през четирите женски архетипа – домакинята, любовницата, кралицата и момиченцето.

Срещаме се със Саня Борисова точно на една от локациите на филма, а шумът от строежа отсреща, който ги е тормозил по време на снимките по един странен и романтичен начин, ѝ напомня за онова време.

Тя казва, че въпреки смелото заглавие, идеята ѝ никога не е била да направи филм за женската сексуалност.

„По-скоро темата, която аз разглеждах и вярвам, че е постигнато, е по отношение на връзките. Това, което мен ме вълнуваше силно, е защо толкова трудно се получават здравословни връзки в днешно време и най-вече семейства“, казва тя в рубриката „Жените на България“.

Тя казва, че самото писание на сценария е едно изследване и търсене на отговор защо връзките се разпадат.

„Кръстникът“

Башар Рахал е „кръстник“ на филма със смелото заглавие „Никога не е просто секс“. В началото Саня се притеснява от дръзкото име за дебютния си филм като режисьор. Още преди да реши коя роля ще изпълнява той във филма, на една от предварителните им срещи Саня се опитва да му обясни идеята. За да му стане по-ясно, тя възкликва, че иска да покаже, че „никога не е просто секс“.

„Той възкликна: „ Това ти е заглавието на филма. Какви са тези „Кармични връзки“… Какви са тези глупости, това не е заглавие за комедия“, спомня си Саня Борисова за началото на проекта.

Въпреки това тя решава да разгледа и идеята за кармичните връзки, които много жени използват като оправдание за неуспешните си отношения с мъжете.

Домакинята, любовницата, кралицата и момиченцето

„За Рая Пеева си мислех, още докато пишех. Изненадах я. Тя не знаеше. Дори на срещата ѝ казах, че за нейната героиня нямам план Б и трябва да приеме“, казва Саня.

В началото Елена Петрова обаче изпитва съмнения дали е подходяща за ролята и с анужни няколко срещи да се убеди да участва.

„Тя се справи блестящо и според мен на 100% нямаше как да намеря по-добра актриса от нея“, си спомня тя.

Елеонора Иванова става любимка на Саня Борисова още, когато гледа за първи път филма „Чалга“ и също така не е тайна, че образът ѝ във филма е написан за нея.

„За нея се притеснявах най-много, защото тя има най-провокативната сцена. Много се притеснявах дали ще се съгласи и дали ще се стресне. Когато ѝ дадох да прочете сценария, обратната ѝ връзка беше: „Искаш ли да ти кажа коя сцена ми е любима и най-много се смях на нея. Именно тази.“ Това много ме зарадва, защото видях, че младите хора са широкоскроени и с изключително чувство за самоирония“, казва тя.