Какво е да радваш жените с удобни и красиви рокли и какво е да работиш с най-добрата си приятелка. Отговорите на тези въпроси ни дават Ани и Тина – две смели млади жени, които създават свой бранд за дрехи- Vintage summer. В една откровено интервю за „Жените на България“ те разказват за това как са започнали и за трудното съвместяване на бизнеса с майчинството.
„Цената за успешния бизнес при нас не е малка, защото освен предприемачи, ние сме и майки. Истинско приключение е да ръководиш бизнес, да си гледаш малките деца и да се занимаваш с всичко“, казва Ани.
По думите й и двете с Тина работят с голяма страст.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Началото всичко тръгва на шега. „ За моята сватба през 2013 г. трябваше сами да шием шаферските рокли, защото бяха в нетрадиционен цвят. След това си направихме за нас коледни поли, а на мъжете ни коледни вратовръзки. Видяхме, че това, което правим за нас се харесва и на другите и така започнахме да правим дрехи и за другите“, споделя Тина.
Двете приятелки обаче споделят, че това, че са близки по-скоро им помага. „Ние много се допълваме. Аз съм пълния хаос, Тина е пълната организация. Понякога се караме, но всяка знае кои са й силните страни“, разказва Ани. „И до теб е човекът, на който можеш да разчиташ най-много и в трудните моменти дори няма нужда да помолим другата за помощ“, допълва Тина.
Тя добави, че дрехите които правят са удобни, така че жената в тях да се чувства свободна. Младите бизнес дами казват, че носят дрехи предимно на своя бранд, като Тина предпочита рокли, а Ани обича по-спортните дрехи.
Когато получават наградата „Жена на годината“ през 2022 г., и двете са бременни с вторите си деца. Никога не сме спирали да работим, дори по време на бременностите, споделят те.
Ани и Тина са категорични, че вярват в силата на енергията и правят роклите си с много любов, така че да носят късмет на клиентките си.
Освен в работата, двете приятелки и съдружнички прекарват и свободното си време заедно. Те обичат планината и къмпингуването. Обичаме да тичаме, даже участваме в състезания, казват те.
Голямата ни цел за следващата година е бизнесът ни да излезе извън България. Освен това искаме да направим и физически магазин на нашия бранд, споделят младите бизнес дами.