Тимът на Ферари обяви реорганизация на екипа си. Скудерията ще разполага с две структури на развитие с цел да разпредели максимално ефективно ресурсите си за следващите сезони.
Конструирането е поверено на двама координатори. Симоне Реста работи по новия болид, докато функциите на Фабио Монтеки са съсредоточени в предстоящите през 2014 г. промени свързани с навлизането на 6 цилиндровите турбо двигатели.
Главен конструктор остава Никола Томбазис. Очаква се през август Ферари да разполагат с нов аеродинамичен тунел в Маранело, а дотогава тимът ще изплозва този на Тойота в Кьолн.
Междувременно от Пирели обявиха, че през новия сезон ще изплозват по-меки компоненти за гумите си.
Производителите аргументираха налагането на по-агресивни смеси, като определящи за увеличение на конкуренцията.
Времето на износване на гумите значитлено ще падне, което очаквано ще доводе до повече спирания в боксовете и нови варианти на стратегии за екипите.