Японският автомобилен конструктор "Тойота" представи в Кьолн болида си, с който ще дебютира следващата година на Формула 1.
Както двигателят, така и шасито представляват нови разработки, а в дебютния си сезон болидите на "Тойота" ще бъдат оборудвани с гуми "Мишлен".

Австриецът Густав Брунер, работил за "Ароуз", "Ферари", "Алфа Ромео", "Марч" и "Минарди" е конструктор на болидите.
Генерален спонсор на "Тойота" е електронния гигант "Мацушита", включващ компаниите "Панасоник", "Текникс" и "Нешънъл". Официалното име на екипа ще бъде "Панасоник Тойота Рейсинг".

В същото време, ден преди пердставянето на новия болид на БАР, директорът на тима Крег Полок го напусна. Според Би Би Си, поводът е незадоволителните резултати в последните два сезона. Полок бе причината "Бритиш Американ Табако" да се завърне във Формула 1, закупувайки отбора на Тирел през 1997 година, както и за привличането на световния шампион Жак Вилньов.

Президентът на БАР и бивш британски министър Кенет Клар, обяви за заместник на Полок бившия рали-пилот Дейвид Ричардс, който през 1997 г. бе спортен директор на "Бенетон", а в последствие съсредоточи работата си в маркетинга на Световния рали шампионат, за да откупи правата на надпреварите от боса на Формула 1 Бърни Екълстън.