Жалба след забавяне на линейка в столицата. Докато е гост в столично заведение, Станислав Костов става свидетел на инцидент, при който жена губи съзнание и наранява главата си при падане.

“Видях през стъклото как една жена се свлича, държейки се за бравата на вратата Направи няколко крачки и до бара падна като подкосена. Удари си главата в хладилник може би. На земята стоеше без никакъв признак за живот“ разказва той.

Мъжът твърди, че е подаден сигнал до 112, но, по думите му, линейката пристига със закъснение.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Дойде линейката, но след 30 мин. Смятаме, че е нередно, а можеше да бъде и фатално“ допълва Станислав.

Поради забавянето Станислав Костов решава да подаде жалба към ръководството на ЦСМП.

След направена проверка от там коментираха за bTV, че сигналът е бил обозначен с „жълт код“, което по стандарт се изпълнява в рамките от 8 до 20 мин., а според GPS линейката е била на място 24 мин след подаването му.

От ЦСМП допълват и че обслужват над 3 млн. жители на София и околността с тежък кадрови дефицит. Напомнят и, че сигналите с „червен код" касаят деца до 3 г., тежки инциденти и животозастрашаващи състояния.