Всички дублирани трансакции, след които бяха установени липсващи суми от сметки на десетки клиенти, са възстановени.

Това съобщиха от банка ДСК. Потвърдиха го и наши зрители, които бяха потърпевши.

От банката обаче предупреждават, че е възможно бавно зареждане при влизането в приложението DSK Smart.

Причината е са множеството клиенти, които се опитват едновременно да направят това.

 

От банката се извиняват още веднъж на засегнатите от техническия проблем клиенти.

Както ви съобщихме вчера технически проблем доведе до двойно отчитане на някои плащания на клиентите на банка ДСК.

Така хората се оказват с двойно надвзети суми и подадоха жалби в банката.

Банка ДСК на сайт си съобщи „за техническа неточност след обработка на картови трансакции“ и обеща бързо възстановяване на сумите.

"Техническият екип на банката работи с много висок приоритет, за да се отстрани дублираното отчитане на операции с карти буквално до час или най-късно в рамките на деня. Това ще стане автоматично, не е нужно действие от страна на клиентите", обявиха вчера от ДСК.