Тази вечер бяха връчени деветите годишни награди на Българска асоциация на рекламодателите.

Форумът „Би Ей Ауордс 2024“ отличава най-добрите екипи в конкурс за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти.

От създаването си през 2014 г. наградите на БАР работят за развитието на професионализма в маркетинговите комуникации.

Тази година бяха изпратени рекордните 46 заявки за участие.

Победители станаха представители на седем компании, които са рекламодатели, четири комуникационни агенции и един университет.
В категория „Корпоративна социална отговорност“ сребърната награда получи bTV Media Group с 11-ото издание на кампанията „Да изчистим България заедно“.

„Наградите на БАР са една традиция. Започнахме през 2014 г. Не са важни, защото насърчават професионализма в комуникациите“, заяви Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

„Идеята на тези награди е да отдаде полагащото се признание на всички хора, трудещи се в областта на маркетинга, както и да даде на всички тези хора устрем да се развиват. Те трябва ад получават признание за своя труд“, посочи д-р Свилен Стрезов, председател на журито на наградите БАР.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK