„Софийска вода“ прекратява всички планирани и вече обявени на входовете обиколки на проверители на водомери до края на обявената извънредна ситуация, съобщават от пресцентъра на компанията.
В съгласие с инструкциите на институциите да се ограничат физическите контакти заради разпространението на коронавирус COVID-19, компанията спира посещенията на служителите и подизпълнителите си в домовете на клиенти.
След отмяна на извънредната ситуация „Софийска вода“ ще уведоми всички клиенти за новите дати за отчитане на водомери на територията на София. Дружеството напомня, че клиентите могат да отчетат и предадат данните от водомерите си и сами през сайта на компанията или на безплатния денонощен телефон 0800 1 21 21.
Всички клиенти, които нямат техническа възможност да направят самоотчет, ще получат прогнозни сметки на база предишно потребление. При следващ реален отчет „Софийска вода“ ще бъде в готовност да направи корекции на фактури с регистрирана разлика.
В помощ на своите клиенти, от 16 март 2020 г. до 16 април 2020 дружеството предоставя и безплатна възможност за всички клиенти за промяна на партида онлайн през сайта на компанията. За този период клиентите няма да дължат такса за услугата, а същевременно си спестяват и необходимостта от физическо посещение на клиентски център.