Френското сатирично списание "Шарли Ебдо" - с цена от хиляда до две хиляди и петстотин лева на българския пазар.
Интернет сайтове продават и различни артикули с надписа "Аз съм Шарли".
Започва ли солидарността към жертвите на атентата да се превръща в мода и индустрия?
Европа преживя своя 11-ти септември. Разстрелът в редакцията на "Шарли Ебдо" предизвика вълна от съпричастност по целия свят, а новият брой на списанието стана едно от най-търсените неща в Европа. Цената му на "черно" скочи няколкостотин пъти. Български сайтове го предлагат за 2500 лева.
Сатиричното списание се превърна и в оригинална идея за подарък. Въпреки атентата нацията остава разделена за карикатурите на пророка Мохамед. 42% от французите са против публикуването им.