Информационната политическа кампания преди местния вот е заместена от кампания за директен маркетинг, сделка с избирателя, за да получат неговия вот. Това каза в предаването „Лице в лице” по bTV социологът Боряна Димитрова от Алфа рисърч.

По думите й това е доста тревожна тенденция.

Основните играчи, които хората забелязват да агитират, са политическите партии (46%), и което е особено впечатляващо – местни влиятелни лидери (15%), работодатели и бизнесмени (11%). Техните действия са от два до пет пъти по-често срещани от тези на самите кандидати за изборни постове, сочи изследването на Алфа рисърч.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Около 58% избирателна активност очакват социолозите на местния вот.

Вижте целия разговор с Боряна Димитрова:

Изследването е проведено в периода 1-5 октомври 2015 г. сред 1026 пълнолетни граждани от цялата страна. Проучването е възложено и финансирано от Институт за развитие на публичната среда.

  • Административният съд в София потвърди избора на Йорданка Фандъкова
  • Съдът обяви изборите в Пловдив за законни
  • Съдебната битка за Пловдив продължава
  • В добрички съд броят недействителните бюлетини от вота
  • В няколко града гледат дела за касиране на местния вот
  • Оставки в софийското БСП след местния вот
  • Съдът гледа делото за изборите в Благоевград
  • Битката за местната власт се мести в съда
  • Протестите срещу кмета на Семчиново продължават
  • БСП ще иска касиране на изборите в част от градовете