Перфектното партньорство между двама души е формулата за успешен брак. Това заяви в предаването "120 минути" актрисата Йоана Буковска.

"Да приемеш човека до себе си такъв, какъвто е, без да искаш да го променяш и да му даваш сили и криле, когато той е паднал и така стимулираш другия да даде най-доброто от себе си и дори да изненада себе си това добро".

Ролята на децата е решаваща в това отношение, допълни актрисата:

„Те са пресечната точка, в която двама души са се срещнали, за да създадат живот и да предадат щафетата нататък. Децата са най-големите ти учители, защото те те карат наистина да си подредиш приоритетите вярно, да си спомниш кое е важното в този живот, да забравиш, че трябва да угаждаш постоянно на всички и, че животът е едно красиво и добро място за живеене, ако не се поддаваш на общото внушение какъв е той и с какво сме обградени. Децата откриват винаги красивото, доброто и простото, което ни прави всички нас малко по-добри".

"Аз не съм започнала да се възприемам като много сериозна и голяма, освен че се чувствам сигурна и уверена в себе си. Хубавото на Вера и Любо е, че ми дават онази свежест и авантюристичен поглед към света, където всичко е възможно, защото бях забравила че всичко е възможно", каза още тя.

Наистина светът е едно прекрасно място за живеене, допълни актрисата.

По думите й най-романтично е отношението на един човек към теб, когато усетиш персоналната грижа към теб, а не защото така са му казали приятелите във Фейсбук.

Най-мъчните героини за мен, сред които е и Стела от „Дунав мост”, са ме направили по-богат и по-зрял човек, заяви Йоана Буковска.

"Казвам мъчни, защото е трудно да ги възприемеш, прочитайки сценария, после трябва да го прекараш това същество през себе си. Тези героини са най-мъчни да ги изградиш убедително и ти дават своите дарове".

Хелена от „Есенна соната” – момиче в инвалиден стол, което не може да говори, е била нейното спасение след „Дунав мост”, обясни тя.

„Тя беше моето спасение след „Дунав мост”, защото има тенденцията, когато се появиш със знакова роля, която те налага като име и като лице в професията на актьора, след това всички са склонни или им е по-лесно да те разграфят в едно квадратче и да ти предлагат само такива роли.

Ние нямаме свободен пазар с кастинги, на който ти можеш по своя воля да се явиш, тази система изобщо не съществува в България все още", допълни актрисата.