Втора верига магазини се включва в кампанията на Министерството на земеделието и храните (МЗХ) „Великденска кошница“, съобщиха за bTV от ведомството.

Веригата „Жанет“ разполага с два магазина – в Несебър и в Свиленград.

В петък вечерта МЗХ обяви списък от няколко продукта, за които призова веригите в страната да продават на „достъпни цени, без компромис в качеството“.

Още в петък една от веригите се включи – „КООП“ на Централния кооперативен съюз. Тя изработи свои етикети и обеща надценка до 5% за посочените в списъка храни.

Пред bTV министърът на земеделието Георги Тахов нарече инициативата „социален експеримент“.

От ведомството уточниха, че инициативата не е обсъждана с търговските вериги, а това е предложение за сътрудничество.

Големите търговски вериги заявиха, че всеки търговец прави промоциите според асортимента и ценовата си политика. Голяма част от тях вече са обявили промоционалните си стоки в седмицата преди празника.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK