Треска за пазаруване дни преди официалния „Черен петък“. Пред входа на паркинга на един от столичните молове има задръстване дори и в този час. Такава е ситуацията още от обяд. Напливът за намаления и подаръци вече започна, но офертите крият и рискове.
Реклами, брошури и табели примамват клиентите с намаления за „Черен петък“. Само за първите 2 часа от кампанията днес една от най-големите онлайн платформи за пазаруване отчита поръчки за над 21 млн. лв.
„Бюджетите са разнообразни, някои хора особено младите, решават да увеличат бюджета си като теглят бързи кредити, после връщането на кредита може да е проблем“, казва Богомил Николов от „Активни потребители“.
Разгледай онлайн нашите промоционални брошури
Мъжете харчат почти двойно повече в сравнение с жените, казват търговци. Причината - купуват електронни продукти. Техника, дрехи, обувки и козметика са още сред най-търсените по време на намаленията.
„Миналата година се прецаках. Купих си телефона и в деня на „Черния петък“ видях, че е ексклузивна цена, оферта, промоция и тази цена се оказа същата в следващите 5 месеца натам“, споделя София, която срещаме на пазар в мола.
„Проучванията показват, че по-голямата част от стоките, които биват намалени след това никога не се връщат към предишната си цена“, обясняват от „Активни потребители“.
Експертите съветват внимателно да проучваме пазара, да не се подават на лимитиращи бройки и да обърнем внимание как е изписан сайтът от който пазаруваме, за да не останем разочаровани от пазаруването след „Черния петък“.
Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase
Последвайте btvnovinite.bg във VIBER
Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM
Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK