Компанията, която е представлявала икони като Мерилин Монро и Елвис Пресли, закупи правата за цялата интелектуална собственост на най-великия боксьор на всички времена Мохамед Али, включително огромен набор от снимки и видеоклипове.
Атлетикс Брандс Груп вече е притежател на търговските марки "Лети като пеперуда, жили като пчела", "Трилър в Манила" и "Най-великият на всички времена".
"Купихме ги отчасти заради това, което Али беше като спортсит, отчасти заради човешките му качества.", заявиха от Атлетикс Брандс Груп.
Компанията ще управлява марката на Али заедно с неговото семейство и Джоел Уейншенкър.
Ще се търсят и нови партньори на базата на шест основни принципа - доверие, убеждение, всеотдайност, посвещение, уважение и духовност.
В момента има около 40 световноизвестни марки, които под една или друга форма са партньори на Али.