Мобилните оператори най-много нарушават потребителските права. Това показва анкета на btv.bg, като този отговор са дали над 55% от участвалите в нея. След това се нареждат търговските обекти – за тях са гласували 11 на сто, и банките – 9 на сто. Над 8% са посочили държавните учреждения, а близо 4% - заведенията за хранене. 9 на сто от гласувалите не смятат, че правата им са били нарушавани.
Потребителите на сайта добавят по-конкретно и "Топлофикация”, Столична община, интернет доставчици. Други подчертават, че най-правилният отговор би бил "всички” или за възможността да се посочват по два отговора едновременно.
"Първо, защо купувачът трябва да изисква касов бон, а не стане по закон продавачът да е длъжен да му го даде - иначе глоба”, пише участник в анкетата.
Друг пък прави цял списък: "1. Отношението от продавач/консултант към потребител е под всякаква критика. Гледат те и ти говорят по начин, все едно тя ще ми плати кафето, пералнята, ТВ-то или каквото друго съм решил да закупя. Може ли да вляза в магазин и продавачката да дъвче дъвка и да си е сложила краката на масата. 2. Мобилните оператори - точната дума си е рекет. 3. Да не ти се налага да се занимаваш с държавни институции – не стига, че няма да ти помогнат, ами и още по-лошо - ще станеш жертва на измама; 4. За превоз от едно място до друго (БДЖ, автобуси, още повече градския транспорт) си е чест да пътуваш, никъде го няма - студено, мръсно, скъпо, с дупки по тавана - що е то? 5. Все повече се убеждавам, че в България дишаш и плащаш”.
Има обаче и доволни от мобилните оператори: "Не са били нарушавани правата ми и смятам, че много хора се жалват неправомерно. Ако всеки си преразгледа програмата към операторите или пък е по-внимателен, мисля, че няма да има разправии”. Потребителят обаче допълва, че не е доволен от сметката си за ток.
Продължавайте да участвате активно в нашите анкети. Този път ви питаме какви трябва да са домоуправителите на блоковете.