Последни
България
Светът
Любопитно
Предавания
bTV Радио
Ексклузивно:
Дунав пресъхва
Войната в Украйна
Видео
Разгледай съдържанието по раздели
Влез в света на bTV
Влез
Създай акаунт
Виж профил
Виж другите ни сайтове
Търси
Всички резултати
Начало
Новини
Една трета от световните милиардери нямат диплома за висше образование
Това показва проучване на компанията за маркетингови изследвания „Апруувд индекс”
A−
A+
Изберете bTV Новините като ваш любим източник в Google
Тагове:
образование
световните милиардери
диплома за висше образование
Апруувд индекс
Последвайте ни:
Сподели тази статия
×
Копирай
Водещи
Кметът на Трявна след експлозията в „ЕМКО“: Видяхме как един склад буквално изчезна. Героите са служителите на фирмата
Тази сутрин
11.08.2026
Прочети за 6 мин.
Днес ще бъде още по-топло: Жълт код за горещо време в 16 области
България
11.08.2026
Прочети за 2 мин.
European Supermarket Magazine: Български магазин е сред най-добрите супермаркети в Европа
Advertorial
10.08.2026
Прочети за 3 мин.
„Много врагове са го взели на прицел“: Тръмп си е тръгнал от срещата на НАТО с различен самолет заради заплахи от Иран
Светът
11.08.2026
Прочети за 3 мин.
Променят движението по магистрала „Хемус“ заради подмяна на тол камери
България
11.08.2026
Прочети за 2 мин.
Зеленски: Сибир е вече в обсега на ударите ни на голяма дълбочина
Светът
11.08.2026
Прочети за 2 мин.
Свързани новини
Работник е приет в Йейл, след като шефът му плати колежа: „Промени живота ми“
Светът
Прочети за 3 мин.
European Supermarket Magazine: Български магазин е сред най-добрите супермаркети в Европа
Advertorial
Прочети за 3 мин.
Публикуваха четвъртото класиране за прием в 8-и клас
България
Прочети за 1 мин.
Как Pulse Gym Shop изгради бизнес там, където другите видяха само мода
Advertorial
Прочети за 4 мин.
Руски удар унищожи 8 милиона книги в Украйна
Светът
Прочети за 1 мин.
Как ще се промени учебният календар догодина?
България
Прочети за 3 мин.
Йотова: Обнародвам бюджета за 2026 година. Вето ще постави под още по-голям риск финансите на държавата
България
Прочети за 4 мин.
Нов филиал на Бургаския държавен университет ще обучава медицински сестри в Добрич
България
Прочети за 1 мин.
Най-четени
1
Взривове в завода за боеприпаси в тревненското село Белица (ВИДЕО)
8558
Преди 20 часа
2
Откриха осем тела в незаконна мина
7219
Преди 23 часа
3
Огромен пожар във фабрика за дивани, 16 работници загинаха (ВИДЕО)
14886
Преди 16 часа
4
European Supermarket Magazine: Български магазин е сред най-добрите супермаркети в Европа
6855
Преди 23 часа
5
Съд не разреши на бащата на двете българчета, които загинаха при трагичен инцидент в Кипър, да присъства на погребението им
19719
Преди 15 часа
6
Шофьор с близо 2,5 промила катастрофира в Троян и захапа полицай при ареста
6192
Преди 19 часа
7
Множество суперколи са конфискувани за „антисоциално управление“. Сред тях и колекционерско „Ферари“ за 4,3 млн. евро
8155
Преди 19 часа
8
19-годишно момиче издъхва след инжекция за отслабване
11798
Преди 16 часа
9
Яхтата на Зукърбърг не реагирала на повикване за помощ край Аляска
13725
Преди 16 часа
10
Съседи на едно от децата, измъчвали Георги до смърт: „Много добро семейство. Родителите – перфектни"
36954
Преди 13 часа
Държавата въвежда справедливи цени в магазините, за какво ще важат
10.08.2026
Прочети за 6 мин.
Знаете ли, че тези неща, които ползвате всеки ден, са изобретени от жени
Хотели, пътувания и хиляди туристи: как пълното слънчево затъмнение превръща небето в бизнес
Още два финала за България на европейското по лека атлетика
10.08.2026
Прочети за 2 мин.
Бащата на златната Виктория пред bTV: Исках да стане волейболистка (ВИДЕО)
ЦСКА 1948 без страх: Напрежението трябва да е в Панатинайкос!
Световните хитове, в които звучат български гласове и песни (ВИДЕО)
10.08.2026
Прочети за 6 мин.
Доматите обичат да ги потупват - необичайният трик за по-богата реколта в горещите дни
Климатикът - какви са рисковете за здравето, ако не се поддържа правилно?
Нова таргетна терапия дава надежда при рак на панкреаса
10.08.2026
Прочети за 5 мин.
Учени разработват AI система, която прогнозира усложнения след инфаркт
Консумацията на домати всеки ден може да намалят мазнините в черния дроб