Федералната здравна агенция на Съединените щати спря рекламна кампания, финансирана с близо 250 млн. долара държавни пари, в която се предлага достъп до ваксина за COVID-19 за Дядоколедовци на територията на Щатите.

Планът, който беше замислен и представен от топ служител в администрацията на Доналд Тръмп, предвиждаше първи ваксината да получат необичаен избор служители на първа линия – всички хора, които се обличат като Дядо Коледа за празниците. Целта – те да промотират бъдещата ваксина на обществото, като в замяна първи ще получат от така чакания препарат.

Същото се предвижда и за служители, които се обличат като Баба Коледа, както и за… коледните елфи.

Идеята е на Майкъл Капуто, асистент секретар в Департамента по здраве и човешки услуги.

„Колаборацията с Дядо Коледа няма да се случи“, категорични са от департамента.

Целта на необичайната кампания била да се „победи отчаянието, да се вдъхне надежда и да се постигне национално оздравяване“. Планът на Капуто включвал специални събития преди коледните празници, в които да се включат и Дядоколедовци, за да обясняват на хората колко е важно да се ваксинират.

Капуто е отговорен и за разработването на няколко рекламни кампании, които промотират действията на Белия дом по време на пандемията. В съвсем друга участие отказа актьорът Денис Куейд, според който появата в подобни видеоклипове може да се възприеме като политическа подкрепа за втори мандат на Доналд Тръмп.

Капуто е назначен на поста в здравния департамент от администрацията на Тръмп. Той многократно е критикуван от противници на американския президент, че замаскира политическа пропаганда като важни за здравето информационни кампании.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement