Повреда в системата за онлайн чекиране на компанията „Бритиш еъруейс“ (British Airways) предизвика истински хаос на лондонските летища „Хийтроу“, „Гетуик“ и „Лондон сити“ в сряда.

Пътниците трябваше да се чекират ръчно, което доведе до големи опашки и масови забавяния на полетите.

Авиокомпанията се извини за неудобството и обяви, че проблемът е отстранен по-късно същия ден.

„Клиентите ни могат да се чекират нормално, след като проблемът от по-рано беше отстранен. Съжаляваме за временните проблеми, които доведоха до закъснения на клиентите ни тази сутрин. Този проблем е разрешен и персоналът ни работи безпрепятствено, за да помогне на клиентите ни да заминат на почивката си“, се казва в изявление на „Бритиш еъруейс“.

Това е вторият голям проблем на авиокомпанията само за два месеца. През май срив в електрозахранването засегна 75 000 пътници от 670 полета. Тогава от „Бритиш еъруейс“ заявиха, че проблемът е причинен от инженер, който е изключил захранването.

Междувременно екипажите на авиокомпанията подготвят нов кръг от стачки в продължилия почти месец спор за несправедливо заплащане. Вчера те обявиха, че ще протестират до 30 юли, ако исканията им не бъдат удовлетворени.  

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement