Повреда в системата за онлайн чекиране на компанията „Бритиш еъруейс“ (British Airways) предизвика истински хаос на лондонските летища „Хийтроу“, „Гетуик“ и „Лондон сити“ в сряда.
Пътниците трябваше да се чекират ръчно, което доведе до големи опашки и масови забавяния на полетите.
Авиокомпанията се извини за неудобството и обяви, че проблемът е отстранен по-късно същия ден.
„Клиентите ни могат да се чекират нормално, след като проблемът от по-рано беше отстранен. Съжаляваме за временните проблеми, които доведоха до закъснения на клиентите ни тази сутрин. Този проблем е разрешен и персоналът ни работи безпрепятствено, за да помогне на клиентите ни да заминат на почивката си“, се казва в изявление на „Бритиш еъруейс“.
We're sorry for the inconvenience that has been caused at the airport due to our system issues, Paul. We're trying to resolve this as 1/2
— British Airways (@British_Airways) 2 август 2017 г.
Това е вторият голям проблем на авиокомпанията само за два месеца. През май срив в електрозахранването засегна 75 000 пътници от 670 полета. Тогава от „Бритиш еъруейс“ заявиха, че проблемът е причинен от инженер, който е изключил захранването.
Междувременно екипажите на авиокомпанията подготвят нов кръг от стачки в продължилия почти месец спор за несправедливо заплащане. Вчера те обявиха, че ще протестират до 30 юли, ако исканията им не бъдат удовлетворени.