Вместо мечтаната почивка американско семейство изживява своето круизно пътуване на ужасите. Родителите с шестте си деца и 76-годишна баба платили 30 000 долара това изживяване.

Деветчленното семейство тръгва на път с круизния кораб Norwegian Encore на компанията Norwegian Cruise Lines. То слязло на брега в Аляска, за да наблюдава шоу на дървосекачи, което било резервирано чрез круизната компания.

След положителните емоции обаче след и невзъможността за прибиране, раказват американските медии.

Местният туроператор, който организирал крайбрежната екскурзия, казал на семейството, че автобусът за пристанището е пълен и че туристите трябва да изчакат следващия.

Въпреки че имало билети, семейство Голт с шестте си деца и тяхната 78-годишна баба така и направили. А следващ автобус се оказало, че няма.

Американците по-късно разказват, че шофьорът на автобуса не проверявал въобще за билети и позволявал на хора от друг кораб да заемат вече резервираните места.

Семейството трескаво звъняло на пристанищните власти, за да уредят транспорта. Но когато най-накрая стигнали до него с извънредно изпратен автобус, видели, че круизният кораб тъкмо е отплавал.

На борда му останали всичките им принадлежности - дрехи, паспорти, лекарства. Всичко на семейство Голт отплавало. А корабната компания таксувала кредитната карта на Джошуа Голт с почти 9000 евро заради изпускането на кораба.

Според американски закон тази сума се отнема, тъй като пътниците трябва да използват друго чуждо пристанище, за да се върнат у дома.

За деветимата блокирани американци обаче било невъзможно да настигнат кораба на следващото пристанище в Канада, защото вече нямали документи.

Семейство Голт нямало друг избор освен да намери настаняване и храна, както и полети до дома. Разходите все повече нараствали.

Семейството изчислява, че непланираната промяна им е струвала повече от 21 000 долара.

Отнело им няколко дни и няколко прекачвания, преди да се върнат у дома напълно изтощени. Освен всичко останало те се заразили и с COVID-19, като при някои от членовете на семейството заболяването протекло с усложения.

Едва след като потърпевшите разпространили историята си в американските медии, Norwegian Cruise Lines се съгласила им да възстанови таксите и допълнителните разходи.

„Когато говорите за круизни кошмари, тази история е точното определение за това“, казва Джошуа Голт пред „Добро утро, Америка“.

Семейство Голт ще получи пропорционално възстановяване на разходите си за круиза и 20 процента отстъпка за следващо пътуване.